Logowanie

Wyszukaj produkt

Wyszukiwanie zaawansowane




Kategorie produktów

Wysyłka


 

Formy wysyłki

Wszystkie wysyłki realizowane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej (Dostawcy) DPD (Masterlink), DHL lub za pośrednictwem Paczkomatów (wybór pozostaje po stronie Klienta). W szczególnych przypadkach dostawa zamówienia może nastąpić za pośrednictwem innych firm spedycyjnych (Dostawców) jak UPS bądź Siódemka, o czym klient będzie uprzednio informowany drogą mailową.


Czas dostawy i dostępność

Standardowy czas dostawy przesyłki kurierskiej nadanej przez sklep wynosi 24 godziny robocze i liczony jest od chwili jej przekazania do Dostawcy (firmy kurierskiej) do momentu odbioru przez klienta. Standardowy czas dostawy przesyłki paczkomatowej nadanej przez Sklep mieści się w przedziale od 24 do 72 godzin roboczych i liczony jest od chwili jej przekazania do paczkomatu nadawczego do momentu dostarczenia do paczkomatu docelowego. Do czasu dostawy nie należy wliczać dni wolnych od pracy (tj. sobót i niedziel, świąt państwowych i kościelnych itp.). W szczególnych przypadkach (np. utrudnienia związane ze złymi warunkami atmosferycznymi, nieprzewidziane zdarzenia losowe itp.) czas dostawy może ulec wydłużeniu, na co Sklep Internetowy nie ma wpływu. Wysyłka zamówień następuje każdego dnia roboczego do godziny 17:00 i zależna jest od dostępności towaru w magazynie. Dla towarów oznaczonych statusem wysyłamy natychmiast wysyłka realizowana jest tego samego dnia roboczego. Dla towarów oznaczonych statusem wysyłamy w 24h, wysyłamy w 48h lub wysyłamy w 72h wysyłka realizowana jest odpowiednio do 24, 48 lub 72 godzin roboczych od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep Internetowy. Dla towarów oznaczonych statusem 7 do 10 dni o terminie wysyłki klient informowany jest indywidualnie tuż po ustaleniu dostępności u producenta.


Śledzenie statusu przesyłki

Monitorowanie losów przesyłki możliwe jest poprzez:
- stronę Dostawcy DPD  / DHL / Paczkomaty.pl ,
- moduł lokalizacji przesyłki (kurier DPD) umieszczony w stopce sklepu (prawy dolny róg witryny),
- panel klienta (zakładka Transakcje-->ID transakcji-->Nr listu przewozowego),
- kontakt telefoniczny z oddziałem miejscowym firmy kurierskiej ( lista oddziałów DPD / lista oddziałów DHL / lista oddziałów Paczkomatów ) i podanie nr listu przewozowego,
- kontakt z naszym konsultantem i podanie nr zamówienia w sklepie.


Ubezpieczenie i reklamacje

Każda przesyłka nadana przez nasz sklep objęta jest ubezpieczeniem. Przesyłki "wartościowe" (pobraniowe) ubezpieczane są automatycznie do wysokości kwoty pobrania, zaś tradycyjne (przelewowe) do kwoty 5000 zł. Mimo dołożenia wszelkich starań związanych z prawidłowym przygotowaniem wysyłki może jednak zaistnieć sytuacja, w której paczka dotrze do Klienta uszkodzona lub niekompletna. Dzięki ubezpieczeniu, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub rozkompletowania przesyłki, Klient ma możliwość dochodzenia roszczeń oraz odzyskania pieniędzy. Na tę okoliczność odbiorca przesyłki (Klient lub osoba przez niego upoważniona) jest zobowiązany do 7 dni od daty odbioru przesyłki sporządzić protokół szkodowy (odpowiednim drukiem powinien dysponować kurier), a następnie wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać jego skan na adres reklamacje@multipoint.rix.pl . W przypadku paczek pobraniowych, przed otwarciem przesyłki konieczne jest uiszczenie kwoty pobrania. Jeśli jednak po otwarciu przesyłki pobraniowej Klient stwierdzi nieprawidłowości, na podstawie protokołu szkodowego sporządzonego do 7 dni od daty odbioru paczki, będzie możliwe odzyskanie zapłaconych pieniędzy.

UWAGA! Jeżeli Klient (lub osoba przez niego upoważniona) nie zgłosi w ciągu 7 dni od daty jej odbioru żadnych roszczeń co do stanu przesyłki lub jej kompletności,  spowoduje to wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Klient (lub osoba przez niego upoważniona) nie sporządzi w tymże okresie protokołu szkodowego na powstałą okoliczność - droga reklamacji z tego tytułu zostanie zamknięta.


Uwagi do doręczenia

Jeśli miejsce doręczenia posiada specyficzny charakter i wymaga dodatkowych informacji, które usprawnią dostarczenie przesyłki (np. w przypadku wysyłki zamówienia za pośrednictwem usługi Paczkomatów tego typu informację stanowić będzie numer paczkomatu docelowego), prosimy umieścić je w formularzu zamówienia w rubryce Uwagi . Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, iż niektóre z tych informacji mogą nie zostać uwzględnione przez Dostawcę ze względu na ich dodatkowo odpłatny charakter (np. dostawa do godziny 9:00, dostawa w ściśle określonym przedziale czasowym, dostawa na sobotę, kontakt przed dostawą itp.). W celu uzyskania informacji o dostępności i kosztach związanych z tego typu świadczeniem prosimy o kontakt na info@multipoint.rix.pl .